שאלות נפוצות

    • באתר המכללה תחת מחשוב/ המערכות שלי/ ניהול סיסמאות יש אופציה שנקראת "קבלת סיסמא למכשיר סלולרי", ממלאים את כל הפרטים הדרושים וסיסמא חדשה תישלח ב-sms לנייד שאיתו הסטודנט נרשם למכללה. השירות הנ"ל אינו מתאים לסטודנטים ממדעי המחשב .

    • באתר המכללה תחת מחשוב/ המערכות שלי/ Hightlearn. על מנת להיכנס לאתר יש למלא את שם המשתמש של  הסטודנט והסיסמא במלואה המורכבת מ-4 אותיות ו-4 ספרות.

    • באתר המכללה תחת מחשוב/ המערכות שלי/ פורטל מערכת. על מנת להיכנס למידע האישי יש להקליד את ת"ז (9 ספרות) והקוד הסודי שמורכב מארבעת הספרות האחרונות של סיסמתך.

    • באתר המכללה תחת מחשוב/ מערכות נוספות/ דיווח על תקלות. הסיסמא לפתיחת תקלה הינה sos. נא להשאיר טלפון לחזרה ורצוי את שם המשתמש.

    • על מנת להירשם לשירות עליך להתקשר לטלפון שמספרו 09-8607700 במענה האלקטרוני יש לבחור את האופציה 8 ולהקליד ת"ז וקוד סודי.

    • יש לוודא עם החברה הסלולרית שהינך שייך אליה שאין חסימת הודעות תוכן.במידה ועדיין אינך מקבל את ההודעות נא לפנות ישירות למדור מחשוב באמצעות מערכת דיווח על תקלות.

    • אם הינך סטודנט בשנת הלימודים הראשונה, הינך אמור לקבל את כרטיסך בדואר בצירוף אישור לימודים בתנאי שדאגת להעביר תמונת פספורט למדור רישום. סטודנטים שנה ב ומעלה יקבלו מדבקת תיקוף לכרטיס הסטודנט שבידם בנוסף אישור לימודים לשנה"ל החדשה.