חותמת מקום ראשון בסקר שביעות רצון הסטודנטים
netanya_mobile_navlogo

המרצה אורי אוברוצקי מביה"ס לתקשורת בראיון לN12 על השתלטות הנוסטלגיה על ענף המזון

  • ראשי
  • המרצה אורי אוברוצקי מביה"ס לתקשורת בראיון לN12 על השתלטות הנוסטלגיה על ענף המזון

פיצה מקפיצה, מעדן הגולן ומק צ'יקן:

מה עומד מאחורי השתלטות הנוסטלגיה על ענף המזון

לצד החשש העכשווי מהיעלמותם של מוצרים מהמדפים בשל מריבות הספקים והקמעונאים, ישנה מגמה הפוכה: חזרתם של מוצרים אהובים משנים קודמות. השילוב בין תחושות נוסטלגיה ושאיפה ליציבות אצל הצרכנים, לבין הצורך של חברות לרכוש את אהדתם, מייצר רווח כפול בהשקעה נמוכה

"הכול חוזר, ובעוצמה מטורפת", אומר אורי אוברוצקי, פרסומאי ומומחה לשיווק מבית הספר לתקשורת ומנהל עסקים במכללה האקדמית נתניה. "אני קורא לזה טרנדולוגיה – שילוב של טרנד ונוסטלגיה.

 

לקריאת הכתבה>>

 
אורי אוברוצקי בריאיון לN12

שתף באמצעות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
אימייל
שיתוף ב print
הדפסה
מיון חדשות ועדכונים
קטגוריות
אירועים קרובים
מה עוד חדש?
קישורים שימושיים