פתיחת פנייה
האקדמית נתניה – תמיכה טכנולוגית במערכות מחשוב
בהתאם להנחיות משרד הבריאות בנושא ההתנהגות במקומות עבודה, האקדמית נתניה מספקת שרותי מחשוב באמצעות האתר, בלבד. אנחנו עושים כל מאמץ לתת מענה עד 24 שעות מרגע פתיחת הקריאה.
מרכז התמיכה מטפל בכל הפניות הקשורות למערכות המחשוביות של הסטודנטים : אתר המכללה, פורטל סטודנטים, מוודל, הזדהות וסיסמאות, אפליקציה.
תמיכת מחשוב – 074-760-2366
בימים א-ה, בשעות 08:00 – 20:00
וביום שישי בשעות 08:00 – 12:00
במקרי חירום ניתן להתקשר ל – 09-8607790
אם הקריאה לא טופלה, נא לשלוח מייל help@netanya.ac.il
קריאות בנושא מאגרי מידע וספריה נא להתקשר למר עזרא זרזיף : 09-8607435
פניות בנושא מכונת צילום במכללה לשירות הסטודנטים נא להתקשר למספרי טלפון הרשומים על המכונות.
הורדת תוכנת שליטה AnyDesk
לסרטון הסבר על התקנת תוכנת AnyDesk – לחצו כאן
הנחיות-לסטודנטים-לכניסה-לאתרי-הלמידה-מרחוק
תמיכת מחשוב – 074-760-2366
בימים א-ה, בשעות 08:00 – 20:00
וביום שישי בשעות 08:00 – 12:00
במקרי חירום ניתן להתקשר ל – 09-8607790
אם הקריאה לא טופלה, נא לשלוח מייל help@netanya.ac.il
קריאות בנושא מאגרי מידע וספריה נא להתקשר למר עזרא זרזיף : 09-8607435
פניות בנושא מכונת צילום במכללה לשירות הסטודנטים נא להתקשר למספרי טלפון הרשומים על המכונות.
הורדת תוכנת שליטה AnyDesk
לסרטון הסבר על התקנת תוכנת AnyDesk – לחצו כאן