בעידן שבו הפייק ניוז מתפשט מהר לא פחות מנגיפים – עולה הצורך להחזיר את האמון הציבורי ברפואה ובחיסונים.
במטרה להעלות את המודעות לחשיבות ההתחסנות בשגרה, יצאה לדרך יוזמה מיוחדת של המכללה האקדמית נתניה: שיתוף פעולה בין בית הספר לניהול מערכות בריאות ובית הספר לתקשורת, בליווי חברת MSD.
את הפרויקט יזם אורי אברוצקי, מרצה בבית הספר לתקשורת, במסגרת יום עיון בנושא היענות הציבור לחיסונים שהוביל ד"ר עדי ניב-יגודה, משנה לדיקן בית הספר לניהול מערכות בריאות.
הקמפיין מתקיים כחלק מקורס "פרסום בעולם הדיגיטלי" בהנחייתו של אברוצקי, ובשיתוף ד"ר מיה מזור, מנהלת פיתוח קשרים עסקיים וחברת סגל בבית הספר לתקשורת.
בשבוע שעבר התקיים המפגש הראשון במסגרת הפרויקט, שבו נחשפו הסטודנטים למגוון תובנות ונתונים בנושא אמון הציבור והתחסנות בשגרה, השפעות המדיה הדיגיטלית על קבלת החלטות, הפצת מידע שגוי – ודרכים לחולל שינוי תודעתי.
מהתגובות שנשמעו במהלך המפגש עלה עניין רב סביב נושא אמון הציבור והמדיה בעידן של פייק ניוז, לצד הוקרה לחברת MSD על ההשראה והתובנות שהעניקו לסטודנטים.
הפרויקט ממשיך בימים אלו בפעילות אינטנסיבית, במטרה להעלות קמפיינים שייצרו השפעה אמיתית בשטח – ויוכיחו שוב עד כמה אקדמיה, תקשורת ומחויבות חברתית יכולים ללכת יד ביד.