בטקס חגיגי ומרגש חולקו תעודות הצטיינות ל-72 סטודנטים

  • ראשי
  • בטקס חגיגי ומרגש חולקו תעודות הצטיינות ל-72 סטודנטים

"לכם מצטיינים יקרים, כל הכבוד על ההישג, תמשיכו לחתור קדימה, לשאוף למצוינות ולא לשכוח את התשוקה שהובילה אתכם עד לכאן"

כך סיכמה את דבריה רינת בּוֹטְנִיק מהתואר בניהול מערכות בריאות, מצטיינת יתרה זו השנה השנייה, אשר נשאה דברים בשם המצטיינים.

 

בטקס חגיגי ומרגש חולקו תעודות הצטיינות ל-72 סטודנטים הצטיינותם בלימודי התואר הראשון בשנת הלימודים תשפ"ג.  מבין 72 המצטיינים – 32% מצטייני יתרה, חלקם אף מצטיינים בפעם שנייה ומרגש לדעת כי 72% מכלל המצטיינים הן מצטיינות.

 

את הטקס פתח פרופ' יעקב הרט– נשיא המכללה האקדמית נתניה בדברי ברכה לסטודנטים המצטיינים. פרופ' הרט ציין את הערכתו כלפי הסטודנטים ואמר "אני יודע כמה קשה עבדתם בשביל להיות מצטייני דיקן, התואר הזה לא מגלם רק מצוינות אלא גם את ההישגים שלהם בעתיד, רק מצטיינים כמוכם יובילו את המדינה לשגשוג הצלחה ופריחה. אתם חוד החנית של ההשכלה הגבוהה." הוא הוסיף והודה למשפחות וחיזק שהם חלק בלתי נפרד מהדרך והם השותפים מלאים להצלחה. הוא סיים את דבריו בציטוט של אלברט איינשטיין "החיים זה כמו לרכב על אופניים, אתה צריך להתקדם כל הזמן מבלי לעצור, כדי לא לאבד את שיווי המשקל." והסביר כי הצטיינות ומצוינות זה לא אירוע חד פעמי אלא דרך חיים, חלק מאישיות האדם.

פרופ' יעקב הרט- נשיא המכללה
צילום: תמיר בר

ד"ר עדי ניב יגודה- סגן דיקן ביה"ס לניהול מערכות בריאות העביר הרצאה מרתקת וחשובה בנושא מצוינות, הוא פתח את דבריו באמרה שהמכנה המשותף של בני האדם, ללא תלות במסלול חייהם, הוא שכולם רוצים להיות משמעותיים ולהשפיע וטען כי המצוינים גם מצליחים לעשות זאת.  בהרצאה הדגיש את החשיבות בעשייה עם משמעות והסביר כי הדגש הוא לא רק על התוצאה אם כי גם על התהליך והמאמץ. הוא ציין כדוגמא למצוינות את מארי קירי שהייתה האישה הראשונה שזכתה בפרס נובל, הזוכה הראשונה בשני פרסי נובל והאדם היחיד לזכות בשני פרסי נובל בתחומי מדע שונים. "היא המודל למצוינות והזכייה שלה היא לא רק שלה אלא של כל הנשים." הוא התייחס בדבריו לחשיבות בהתמודדות עם כישלון וכיצד הכישלון מתמרן ומדרבן אותנו להצלחה. הוא הוסיף ואמר כי אחד הרכיבים למצוינות הוא "היו פרו- אקטיביות, רוב הציבור איננו פרו אקטיבי, אנשים לא אוהבים לצאת מאזור הנוחות שלהם וזה איננו מקדם אותנו. המסר שלי אליכם, היו ממוקדים, כוונו למטרה, השתמשו בכל האמצעים ואל תוותרו."

ד"ר עדי ניב יגודה-סגן דיקן ביה"ס לניהול מערכות בריאות
צילום: תמיר בר

בשם הדיקנים נשא נאום פרופ' זיו רייך- דיקן בית ביה"ס לביטוח. בדבריו אמר "אתם נמצאים בנקודת זמן של הגשמת חלום, מכאן תצאו עם ארגז כלים גדוש בשביל לטפס בסולם מעלה מעלה ובשבילכם השמיים הם הגבול." הוא הוסיף ואמר כי המכללה מהווה קו פתיחה נפלא שתורם לצמיחתם ויוביל אותם לצמיחה, בהתרגשות אמר כי הוא כבר יכול לדמיין שיושבים בקהל מנכ"לים, מנהלים ומנהיגי העתיד ופנה אליהם בבקשה שימשיכו לחלום ולהגשים אך לא לשכוח להיות אזרחים טובים כי באנו לעולם גם בשביל להעניק לאחרים. הוא סיים בציטוט "חסידים נהגו לומר- לכל אחד צריכים להיות שני כיסים, ובהם ישתמש כשיצטרך לכך. בכיס אחד יהיה כתוב – "בִּשְׁבִילִי נִבְרָא הָעוֹלָם", ובכיס השני – "וְאָנֹכִי עָפָר וָאֵפֶר".

פרופ' זיו רייך- דיקן בית ביה"ס לביטוח
צילום: תמיר בר

 

בשם הסטודנטים נשאה נאום הגברת רינת בוטניק סטודנטית שנה שלישית לתואר ראשון הניהול מערכות בריאות. רינת תיארה בנאומה כיצד חיפשה מקום שבו תוכל לשלב את התשוקה שלה לעולם הרפואה יחד עם תחום הניהול הארגוני, היא מתארת זאת בדבריה: "מהרגע הראשון ששמעתי על התואר הזה במכללה, לא היה לי ספק שזהו המקום המושלם עבורי ללמוד ולהתפתח. ולאחר כמעט שלוש שנים של לימודים אני יכולה לומר בביטחון שזו הייתה ההחלטה הנכונה ביותר עבורי". רינת הודתה בהתרגשות לכלל חברי הסגל האקדמי של המכללה שליוו אותה לאורך תקופת הלימודים, "בהסתכלות אחורה על הדרך שעברתי כאן- חוויתי רגעים מרתקים, רכשתי ידע מקצועי והכרתי אנשים טובים ואיכותיים שהם חלק גדול מהחוויה האישית שלי בתואר. המכללה הפכה לבית שני עבורי ומרכז להתפתחותי האישית והמקצועית באמצעות תוכניות הלימוד, השיעורים המעניינים ורכישת הכלים המקצועיים שיסייעו לי להתמודד בהצלחה עם האתגרים המקצועיים העתידיים".

"לא פחות חשוב, אני מבקשת להביע תודה גדולה גם לאנשי צוות ההנהלה שפועלים ללא הרף מאחורי הקלעים מהצוות האדמיניסטרטיבי שתמיד זמין בשבילנו לכל בקשה או עזרה ועד לאנשי התחזוקה ששומרים על סביבה נעימה בקמפוס. כל אחד מכם ממלא תפקיד קריטי בהפיכת הסביבה האקדמית שלנו למקום של צמיחה והתפתחות"

רינת בוטניק- סטודנטית שנה שלישית לתואר ראשון הניהול מערכות בריאות
צילום: תמיר בר

שתף באמצעות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
אימייל
שיתוף ב print
הדפסה
מיון חדשות ועדכונים
קטגוריות
אירועים קרובים
מה עוד חדש?
קישורים שימושיים

קרנות הוקרה וסיוע – חרבות ברזל

 

המכללה האקדמית נתניה גאה בסטודנטיות ובסטודנטים המשרתים במילואים, המתנדבים בפעילויות השונות, העוסקים בפעולות הבטחון וההגנה השונות. בתקופה מאתגרת וכואבת זו, אנו עושים כל מה שביכולתנו על-מנת לאפשר לכם להתנהל בשגרת החרום.

בנוסף למפורט במתווה ההתאמות וההקלות לכלל הסטודנטים ולמשרתים במילואים ובכוחות הבטחון, מציעה המכללה אפיקי סיוע נוספים לסטודנטים:

מענק בסך 1,000 ש"ח לסטודנטיות ולסטודנטים שגויסו בצו 8 למילואים. המענק הועבר למשרתים אשר עדכנו אותנו. במידה וטרם עשית זאת – נודה לעדכון כאן.

קרן חירום ע"ש רחל עזריה ז"ל – הקרן מעניקה מלגות לסטודנטים משרתים במילואים שנקלעו לקשיים כלכליים וכן למי שהם או בני משפחתם נפגעו באופן ישיר מהלחימה. לצורך הגשה יש להתחבר לפורטל הסטודנטים.

שירות לסיוע נפשי–  כדי להקל על הקושי הרב הנובע מהאירועים הטרגיים שאנחנו עוברים, המכללה תממן 2 פגישות עם פסיכולוג.ית לכל סטודנט.ית הזקוק.ה לכך וכן תסבסד עוד 4 פגישות בהמשך בהתאם לצורך.

השירות ניתן על ידי מכון טריאס-שריג בעל נסיון רב בעבודה במוסדות אקדמיים.  פניות ניתן להתקשר למכון בימים אי-הי, בין השעות 8:00-17:00 בטלפון 03-6483102 או גם לכתוב מייל אל [email protected]

במקרים דחופים, ניתן להתקשר גם עד שעות הערב לטלפון 054-5317899. למידע נוסף לפנות למדור מלגות: [email protected] ;

מוקדי סיוע נפשי חיצוניים, דרכם ניתן לקבל תמיכה

*      הקו החם של עמותת ער"ן (עזרה ראשונה נפשית) בטלפון: 1201, שלוחה 6

*     סה"ר – סיוע והקשבה ברשת – ניתן לפנות אליהם בצ'אט דרך האתר שלהם

*      קו הסיוע והתמיכה של עמותת נט"ל (נפגעי טראומה 1-800-363-363

 

אנו מייחלים כי חג החנוכה יביא עמו אור גדול ובשורות טובות

הודעות לסטודנטים

בהתאם להוראות פיקוד העורף:

בהישמע אזעקה במכללה עליכם להגיע תוך דקה וחצי למרחבים המגונים או לגרמי המדרגות הקרובים ביותר, יש להתרחק מחלונות, תמונות ופתחים

ולהישאר במשך כעשר דקות לפחות במרחב המוגן.

 

להלן רשימת המקומות המגונים:

 

בניין 1:

קומת כניסה – חדר מורים ליד המעלית.

קומה 1 – ממ"ד סיפריה.

קומה 2 – אולפני טלוויזיה ליד המעלית.

 

 בניין 2:

גרמי המדרגות – הנמצאים בכל הקומות 0,1,2 {לרדת חצי קומה רחוק מהדלתות}

ממ"ד קומה 1- הרדיו 106 {קומת משרדים 1 -}

 

לשאלות נוספות ניתן לפנות למנהל הבטחון –   054-6929244

הודעות לסגל

תאריך:  18.10.2023 – דיור למפונים במעונות המכללה האקדמית נתניה

שלום רב,

חברת איסתא נכסים, המפעילה את מעונות הסטודנטים במכללה האקדמית נתניה החלה לשכן בשבוע שעבר, תושבים מאזור הדרום והצפון בחלק מחדרי המעונות.

מדובר על דירות סטודיו לזוגות על בסיס מקום פנוי.

כרגע הוקצו למעלה מ-20 דירות פנויות לטובת הפרויקט.

הדירות מאובזרות באופן מלא הכולל מקלחת ושירותים, מיזוג, טלוויזיה עם חיבור למחשב, מטבח ובו מיקרוגל, קומקום וכיריים חשמליים.

המגורים במעונות הינם בחינם לגמרי

יצוין לחיוב שיתוף הפעולה:

* הקהילה המקומית בקרית השרון אשר תרמה ציוד, מזון יבש חטיפים שמיכות כריות, טואלטיקה וכיו"ב.

* מאפיית לחם האופים שמסייעת גם אך לא רק בארוחות בוקר לדיירים אלה.

* הקולג'ים גם נתן לנו אפשרות להכניס את הדיירים בשעות מסוימות לבריכה ולמכון הכושר.

המעוניין להפנות משפחות מקו העימות למגורים במעונות או לסייע בתרומה של ציוד, מזון או כל דבר אחר, יפנה לשמואל לסרי מנהל מתחם המעונות בנייד 054-3261268 (אם אין מענה נא לשלוח וואטסאפ).

בע"ה יגיעו ימים טובים יותר וביחד ננצח.

בברכה,
שמואל לסרי
מנהל מתחם המעונות

תאריך:  12.10.2023

לידיעתכם : בשל המצב הבטחוני, כל הבחינות מוקפאות. נעדכן בהמשך לגבי המועדים החדשים. מאחלים לכולם ימים רגועים.

תאריך:  12.10.2023

בשלב זה לא מתקיימים לימודים ובחינות בקמפוס המכללה