ערב הקרנת סרטי סטודנטים לתקשורת ומנהל עסקים

במסגרת התואר הראשון הדו-חוגי בתקשורת ומנהל עסקים במכללה האקדמית נתניה, התקיים ערב חגיגי לסיום הקורס "מהפכת הסרטונים" בהנחיית פרופ' אמיר הר-גיל. במהלך הערב הוקרנו סרטונים שיווקיים למטרות חברתיות וקהילתיות שיצרו הסטודנטים, אשר עסקו בנושאים הקרובים לחיי היומיום של כולנו: נתינה, פתיחות, התמודדות עם אתגרים אישיים והיכולת לראות את האחר. לצד רמה מקצועית גבוהה, בלטו ביצירות […]


