במסגרת התואר הראשון הדו-חוגי בתקשורת ומנהל עסקים במכללה האקדמית נתניה, התקיים ערב חגיגי לסיום הקורס "מהפכת הסרטונים" בהנחיית פרופ' אמיר הר-גיל.
במהלך הערב הוקרנו סרטונים שיווקיים למטרות חברתיות וקהילתיות שיצרו הסטודנטים, אשר עסקו בנושאים הקרובים לחיי היומיום של כולנו: נתינה, פתיחות, התמודדות עם אתגרים אישיים והיכולת לראות את האחר. לצד רמה מקצועית גבוהה, בלטו ביצירות הרגישות, היצירתיות והאומץ לעסוק בסוגיות אנושיות וחברתיות משמעותיות.
בתום ההקרנות נערכה תחרות סרטי סטודנטים, ובה נבחרו הזוכים:
מקום ראשון: גיבורת הנתינה – גל פייגין, אביהו לוי ושחר סלוצקי
מקום שני: רעות צפניה ופריאל מסילתי
מקום שלישי: הקצב שבלב – תרא נאטור
ברכות לכל המשתתפים והזוכים, ותודה לפרופ' אמיר הר-גיל על הליווי, ההנחיה והעשייה לאורך הקורס.
הסרטים מוצגים גם בעמוד התואר הדו-חוגי בתקשורת ומנהל עסקים, ומשקפים את השילוב בין יצירתיות, חשיבה תקשורתית וכלים מעשיים הנרכשים במהלך הלימודים.
תוכן עניינים


