ניהול מותגים - מר צחי שאשא

 

 

תשע''ט- אוקט 2018-2019 ביה''ס למנהל עסקים- MBA תואר שני
סילבוס קורס ניהול מותגים
 
שם המרצה: מר צחי שאשא
מייל: tzshasha@gmail.com 
דרישות קדם: יסודות השיווק
פגישות עם המרצה: 15 דקות לפני השיעור בתיאום מראש.
 
מטרת הקורס:
ניהול המותגים מתבלט הופך לתחום מפתח בהצלחה השיווקית של פירמות רבות.

 

מנהלים בחברות רבות מקדישים כיום יותר תשומת לב לנושא המיתוג.
הנושא נחשף יותר ויותר גם בעיתונות העסקית. בקורס ייסקרו הנושאים המרכזיים בניהול מותגים: הגדרת תפקידי המותג, מרכיבי מותג, מדידת עוצמות המותג והיבטים מרכזיים
במיתוג אישי דיגיטלי במטרה להקנות לסטודנטים ידע תיאורטי והיכרות עם מושגי היסוד והכלים הפסיכולוגיים והמעשיים בניהול מותגים. 
 

 

תפוקת למידה:

 

עם סיום הקורס בהצלחה יוכל הסטודנט:

 

1. להכיר מושגי יסוד, תיאוריות ומודלים בתחום המיתוג
2. להבין ולתרגל בניה, ניהול והרחבות מותג
3. להכיר שיטות שונות לבחינת ערכו של מותג ולמדידת תוצאות של מהלכי מיתוג
 
 
תכנית הקורס:
 
מפגש מספר​ ​הנושא
1​ מבוא​
2​ עקרונות ויסודות המיתוג.​
3​ ​מיצוב וערכי מותג.
4​ הנאמנות למותג.​
5​ אפיון, בידול ונישת המותג.​
6​ בחירת קהל יעד למותג​.
7​ ​תהליך בניית המותג.
8​ אסטרטגיות מיתוג.​
9​ מתיחת והרחבת מותגים.​
10​ אתגרים והזדמנויות בניהול מותגים בינלאומי.​
11​ מיתוג שירותים.​
12​ המותג הוא אתה, מיתוג אישי דיגיטלי.​
 

שיטת הלימוד:
יוצגו אירועים ( (Case Studies סרטונים, ומצגות, תוך דיונים ערים בכתה. 

 
דרישות הקורס:
כתיבת עבודה בנושא מהלך מיתוגי למוצר – במסגרת העבודה המסכמת תתבקשו לבחור מותג מסוים ולנתח אותו על פי הנושאים שנלמדו בקורס. הנחיות מפורטות לכתיבת העבודה יפורסמו באתר הקורס.

מבחן מסכם – החומר לבחינה וחומרי תרגול יפורסמו באתר לקראת סוף הקורס.

חובת נוכחות ב-10 מתוך 12 השעורים.(היעדרות ללא אישור תגרום לניכוי של 10  נקודות) 

מבנה הציון:
10 נקודות: השתתפות פעילה בכתה.(שימו לב נוכחות אינה נחשבת להשתתפות)
40 נקודות: עבודה – מהלך מיתוגי למוצר עבודת גמר
50 נקודות: מבחן גמר

 

ביבליוגרפיה:​
1. Heding, T., Knudtzen C. F. & Bjerre M. (2016). Brand Management. Routledge.
2. Keller, K. L. (2013). Strategic Brand Management. Prentice Hall.
3. Kevin Lane Keller (2007), Best Practice Cases in Branding for Strategic Brand Management, Prentice Hall
שוב-עמי, א. (2011), אסטרטגיות שיווק עכשוויות , אגם הוצאה לאור.
שטרנגר, ק. (2010), אני, פרויקט מיתוג, כנרת, זמורה-ביתן.
אריאלי ד. ( 2008) לא רציונלי ולא במקרה . מטר.
  

 

 

 

צחי שאשא רקע מקצועי:
• בעלים ומנכ"ל סכנות השיווק הדיגיטלית www.Intouch.co.il שיווק דיגיטלי רב ערוצי.
• ניהול והובלת פרויקטים בחברות בינלאומיות.
• שותף מוסמך כמקצוען לשיווק דיגיטלי בינלאומי ב Google.
• יו"ר Lead client חברת startup.
• ניסיון בתהליכי רכישות ומיזוגים בין חברות startup.
• חבר בצוות ההקמה של הבנק הקואופרטיבי "אופק".
• בוגר המגמה למצוינות במסגרת MBA מנהל עסקים עם התמחות במשאבי טבע וסביבה.
• מרצה לתואר ראשון, שיווק דיגיטלי רב ערוצי.

 

• יועץ ומרצה שיווק דיגיטלי B2B בשווקים בינלאומיים במשרד הכלכלה ובמכון הייצוא הישראלי.

 

 
בכל עניין ומחשבה
צחי שאשא
tzshasha@gmail.com
 

 

��� ����   ������